poniedziałek, 25 listopada 2013

Moje kosmetyki do pielęgnacji włosów

    

                                                                   ( krótkie recenzje)

1. Schwarzkopf GlissKur. Fluid na końcówki z koncentracją płynnej keratyny.
   Pięknie pachnie, po użyciu tego kosmetyku włosy są bardzo miękkie, fale delikatnie utrwalone, nie obciąża, do moich rozjaśnianych włosów idealny. cena ok.20zł

2. Joanna Blond reflex. Rozjaśniacz w sprayu. Spray przy nakładaniu całkiem przyjemnie pachnie, jednak po kilku godzinach na włosach zaczyna mieć octowy, nieprzyjemny zapach. Włosy po aplikacji były lekko szorstkie w dotyku i matowe, ale nie przejęłam się tym zbytnio. Czytałam różne opinie, niektóre z dziewczyn pisały, że strasznie niszczy włosy. Nic podobnego, nie zauważyłam nawet lekkiego zniszczenia, a przecież jakby nie było...to rozjaśniacz. Przy suszeniu włosy mogą się lekko plątać, więc trzeba uważać i delikatnie je rozczesywać. Używam tylko na odrosty w celu złagodzenia linii przejścia włosów rozjaśnionych do naturalnych. cena ok.7.50zł

3. Marion NaturaSilk. Błyskawiczna odżywka do włosów blond i rozjaśnianych. Kupuję tę odżywkę od ok. 2 lat i jestem bardzo z niej zadowolona. Tania, ładnie pachnie, widać efekty. Używam jej często i dużo. cena ok. 7zł

4. Babydream. Oliwka dla niemowląt. Używam do olejowania włosów. Dobrze nawilża, zapach nie za bardzo przypadł mi do gustu, ale generalnie jest ok. cena ok. 5-8 zł

5. Facelle. Żel do higieny intymnej. Służy mi jako łagodny szampon do zmywania olei, bardzo łagodny, delikatny zapach. cena ok. 3-4 zł w promocji

6. Bielenda. Olejek brzoskwiniowy. Do olejowania włosów, dodaję go do olejowego sprayu dlatego nie jestem w stanie opisać jego działania solo. Pięknie pachnie, ma 3 zastosowania: do włosów, ciała i twarzy. cena ok. 21zł 

7. Olej rycynowy. Dodaję czasem do serum olejowego. 

8. Joanna. Maska do włosów z proteinami mlecznymi do włosów suchych i zniszczonych. Fajny kokosowy zapach(ale maska nie jest kokosowa), bardzo gęsta konsystencja, nawilża, włosy stają się miękkie i dobrze się rozczesują. cena ok. 14zł

9. Gliceryna. Dodaję do serum olejowego, nawilża i wygładza włosy. cena ok. 3 zł w aptece

10. Milla. Maska z wyciągiem z miąższu bambusa oraz placentą (wyciąg z łożysk), Jest bogata w białka aminokwasy i witaminy. Nawilża, nabłyszcza, pozostawia miękkie włosy, pachnie obłędnie, z każdym ruchem włosów czuć piękny zapach. Jest to moja najukochańsza maska jaką w swoim życiu miałam i którą nadal będę kupowała. cena ok 19zł za 1 litr

11. Alterra. Olejek migdały i papaja. Dodaję go do olejowego sprayu, ładnie pachnie, dobry do olejowania skalpu. cena ok 15-18 zł

12. Marion. Spray regenerujący włosy, ocet z malin. Kupiłam niedawno więc jeszcze nie mogę za dużo o nim powiedzieć, ale dzięki kilku latom poświęconym w zawodzie, mogę powiedzieć, że ocet posiadając kwaśne pH, zamyka łuski włosowe dając w ten sposób większy blask i wygładzenie włosów. cena ok. 5-6 zł

13. Mrs. Potter's. Balsam odbudowa i nawilżenie, włosy suche i zniszczone. Używam go do mycia włosów. Świetnie myje, wydajny, nie obciąża włosów, daje objętość, włosy są miękkie, nawilżone, jest to mój ulubiony kosmetyk z odżywek, którym mogę myć włosy bez ich plątania. cena ok. 7 zł

14. Garnier Ultra Doux.Odżywka pielęgnujca z olejkiem awokado i masłem karite. Ładnie pachnie, włosy dobrze się po niej rozczesują są miękkie i pachnące. cena ok. 7 zł

15. Schwarzkopf Gliss Kur.Odżywka regenerująca w sprayu z siedmioma olejami. Ułatwia rozczesywanie, włosy staja się miękkie, nawilżone, nie obciąża, pięknie pachnie. cena ok. 14 zł

16. Syoss. eliksir piękności z olejkiem absolutnym. Ułatwia rozczesywanie, włosy stają się miękkie i błyszczące. cena ok 29 zł

 dodatkowo te, których nie ma na zdjęciu:

17. Olej z pestek winogron. Do olejowania

18. Oliwa z oliwek. Do olejowania.

19. Green Pharmacy. Olejek łopianowy z czerwoną papryką i olejek łopianowy ze skrzypem polnym. Do olejowania skalpu.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)