poniedziałek, 6 stycznia 2014

Aktualizacja włosów (3)

                    

   W grudniu rzadko olejowałam włosy, najczęściej dodawałam oleje do masek. Pod koniec miesiąca zaczęły mi się już nieco puszyć, więc w styczniu wracam znów do nieco intensywniejszej pielęgnacji.
   Mycie: Żel Facelle, Balsam aleosowy Mrs' Potters , Szampon z SLS do oczyszczania
   Odżywianie:  odżywki-Garnier ultra doux, Isana(niebieska) odżywki w sprayu- Gliss Kur(czarna) maski- Milla placenta, Joanna z proteinami mlecznymi(kokosowa) Dolce anti-age, Kallos keratin
   Olejowanie: oliwka BabyDream, olej z pestek winogron, olejek Bielenda(brzoskwiniowy) Alterra, gliceryna, olejek BabyDream fur mama, olej kokosowy, olej rycynowy
   Zabezpieczanie końcówek: Syoss eliksir, gliss Kur fluid na końcówki(czarny)
   Stylizacja: włosy suszyłam suszarką letnim i zimnym nawiewem, raz były lakierowane i kręcone lokówką.


                                                                8 grudzień 2013


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)