poniedziałek, 13 stycznia 2014

...coś dla ucha...

4 komentarze:

  1. Świetne słowa: "Widzę światło, które oświetla mój szlak i już nie zgubie się, ALE PRZY MNIE BĄDŹ cały czas. PROWADŹ MNIE przez życia zawiły trakt i NIE WYSTAWIAJ MNIE NA PRÓBY znów, chcę czuć ten blask. OCHROŃ MNIE, gdy znowu zapomnę CO MAM i nie WAHAJ SIĘ WSTRZĄSNĄĆ mną najmocniej jak się da. TYLKO Z TOBĄ mam szanse osiągnąć to, co najważniejsze jest, wiec PRZESTRZEGAJ mnie, gdy robię zły krok." CUDOWNA PIOSENKA :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Na co dzień nie słucham tego typu piosenek, ale ta na prawdę jest super i tekst rzeczywiscie taki prawdziwie głęboki w rerfenie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dodawaj więcej takich piosenek :)))) fajne są

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)