wtorek, 28 stycznia 2014

Jeśli suszarka, to jaka?

                                   
                                                                                                                                             Nawet jeśli zrezygnowaliśmy z suszenia to dobrze jest mieć w domu suszarkę na awaryjne sytuacje. Ja nie odstawiłam suszarki całkowicie, suszę włosy 2-3 razy w tygodniu chłodnym/letnim nawiewem. Po wysuszeniu moje włosy nabierają objętości, a fale są delikatnie rozprostowane.


       Na co zwracać uwagę przy wyborze urządzenia?

  1. Regulacja temperatury. Jest to dla mnie najważniejsza funkcja. Suszarka powinna posiadać przynajmniej dwa stopnie temperatury (chłodny i ciepły)
  2. Moc. Należy wybierać takie, które mają minimum 1600W. Im moc jest większa tym lepiej i szybciej suszy włosy. Moja ma dokładnie 2000W i muszę przyznać, że suszy dużo szybciej niż jej stara poprzedniczka.
  3. Regulacja siły nadmuchu. Dobrze by było gdyby była wyposażona przynajmniej w dwustopniową siłę nawiewu.Ten wolniejszy nadmuch jest przydatny wtedy gdy używamy dyfuzora do loków.
  4. Jonizacja. Dzięki tej funkcji włosy się nie elektryzują, są lśniące, gładkie, łuski włosów są pozamykane.
  5. Waga i rozmiar. Ważne jest to czy zamierzamy tylko wysuszyć włosy, czy je modelować. Przy stylizacji jeśli suszarka jest zbyt ciężka, ręka szybko się zmęczy i nie będziemy w stanie dokończyć układania.
  6. Długość kabla.Nie może być zbyt krótki, ani zbyt długi bo wtedy niepotrzebnie będzie nam się plątał pod nogami. Wygodnie jest gdy kabel obraca się wokół własnej osi, możemy wtedy łatwiej operować suszarką.
  7. Akcesoria. Mamy do wyboru suszarki z dyfuzorem płaskim do modelowania, z dyfuzorem do loków i fal, z nakładką do prostowania. Ja mam suszarkę z nasadką do prostowania. Posiada ceramiczne płytki, które prostują włosy już przy suszeniu. Nasadki używałam tylko raz i myślę, że aby uzyskać odpowiedni efekt trzeba nabrać wprawy bo trudno jest wykonać prostowanie samemu. Niżej zdjęcie modelu, który posiadam.
  8. Głośność/dodatkowy przycisk turbo/przycisk zimnego nawiewu.


                               Suszarka z funkcją prostowania 5720U Beliss, Babyliss

2 komentarze:

  1. Ja stawiam na taką: http://www.kalamis.pl/product-pol-6197-Suszarka-do-wlosow-Protect-1500W.html Dobra jakość, spadła nie raz i się trzyma, suszy bardzo dobrze. Cena też jest ok.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moja mama w domu ma tej firmy ale chyba starszy model i służy już kilka dobrych lat i nie ma co narzekać bo radzi sobie śwetnie.

      Dziękuję za komentarz, pozdawiam :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)