piątek, 3 stycznia 2014

Tangle Teezer

                      

   Na zakup tej szczotki zdecydowałam się zachęcona wieloma pozytywnymi opiniami na jej temat. Moje włosy zawsze sprawiały mi problemy, a dzięki tej szczotce wiele się zmieniło. Szczotka spełnia wszystkie obietnice producenta, naprawdę rozczesuje szybko, dokładnie i bezboleśnie. Mam wersję różową, pierwsze co zauważyłam to, że szczotka świetnie leży w dłoni, ma odpowiedni, poręczny kształt, który sprawia, że jej używanie jest przyjemne. Dzięki delikatnym ząbkom można sobie zafundować przyjemny masaż skóry głowy, przy stosowaniu włosy się nie elektryzują co jest dla mnie bardzo istotne. Jest to naprawdę świetny produkt i mogę polecić go każdemu, kto ma kłopotliwe w rozczesywaniu włosy jak ja.
  































  
  
   Fakt, działa jak należy, jest świetnej jakości jednak to nie zmienia faktu, że cena powinna być o połowę niższa. Zapłaciłam za nią 48zł 50gr z przesyłką zamawiając na Allegro. 

                                                                       buziaczek :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)