piątek, 21 lutego 2014

Odżywki Gliss Kur w spray'u- porównanie

 
   Dzisiaj pokażę cztery odżywki firmy Schwarzkopf Gliss Kur i napiszę która według mnie jest najlepsza. Przetestowałam już wiele odżywek w spray'u innych marek, ale jakoś szczególnie polubiłam te marki Gliss Kur. Włosy po nich rozczesują się bez problemu i są potem gładkie, zapach długo pozostaje na włosach, cena też nie jest jakaś wygórowana bo ok. 13-15zł za 200ml, są wydajne- mi wystarcza jedna odżywka na 1,5 miesiąca i jest stosowana codziennie po myciu włosów, podoba mi się to, że można ich używać na włosy wilgotne i suche, nie obciąża- nawet jeśli przesadzimy z jej aplikacją, opakowanie jest poręczne, dobrze rozpyla się mgiełkę na włosach, każda posiada kompleks płynnej keratyny. Te cechy można przypisać każdej z tych odżywek, ale są i takie, które nie za bardzo polubiłam i nie kupiłabym ich kolejny raz.


   Miejsce 1. Oil nutrive z 7 regenerującymi olejkami. Do włosów długich o rozdwajających się końcach. Zakochałam się w jej zapachu, który przypomina trochę owoce tropikalne, z każdym ruchem włosów można go poczuć, włosy są miękkie i wygładzone. Bardzo chętnie po nią sięgam, zasługuje na pierwsze miejsce.
   czy kupię kolejny raz? TAK



   Miejsce 2. Million gloss ze skoncentrowanym eliksirem Gloss-Elixir. Zapewnia długotrwały blask dzięki innowacyjnej technologii zatrzymywania blasku. Do włosów matowych i bez połysku.
Również mogłaby znaleźć się na miejscu 1 za wspaniały świeży zapach, mam o niej takie samo zdanie co o tej z siedmioma olejami.
   czy kupię kolejny raz? TAK



   Miejsce 3. Ultimate repair zawiera potrójny kompleks płynnej keratyny, regeneruje nawet mocne uszkodzenia. Do włosów bardzo zniszczonych i suchych.
Jej działanie jest identyczne jak w każdej odżywce tej firmy dlatego nie mogę się na to skarżyć, ale zapach jest bardzo intensywny i po dłuższym stosowaniu męczy i odpycha, jest to jej największy minus.
   czy kupię kolejny raz? NIE


   Miejsce 4. Liquid silk z płynnymi elementami jedwabiu, dodaje blasku. Do włosów matowych i łamliwych.
Znalazła się na miejscu ostatnim przez bardzo słodki zapach, którego nienawidzę. Bardzo lubię gdy sama czuję piękny zapach na swoich włosach, ale ta odżywka sprawia mi nudności i mdłości przy samej aplikacji więc włosy po niej muszę nosić w kucyku żeby aż tak bardzo tego nie czuć. Ten "smród" całkowicie dyskwalifikuje ją do tego żeby była dalej używana przeze mnie. Przemęczyłam się z nią i zużyłam połowę opakowania.  O_o Chętnie sprzedałabym ją za 6 zł jeśli spodobałaby się komuś.
   czy kupię kolejny raz? NIE

   Moje opinie mogą się komuś nie podobać i ktoś może się z nimi nie zgadzać (każdy ma inny gust zapachowy), ale ze względu na to że odżywki są w swoim działaniu identyczne mimo innych składników nie mówię, że działają źle na włosy, jak najbardziej szczerze mogę je polecić osobom, które maja problem z rozczesaniem kłaczków. Najpierw radziłabym porządnie zastanowić się i wybrać taką z odpowiednim zapachem bo jest on w każdej bardzo intensywny i utrzymuje się dłużej niż niejedne perfumy. Ja zdecydowanie wolę zapachy świeże, owocowe, cytrusowe, ale nie słodkie i duszące.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)