piątek, 14 marca 2014

14 miesięcy bez rozjaśniania

   Średnio co trzy miesiące będę publikowała posta z aktualizacją odrostu. Włosy nie chcą rosnąć szybciej nawet po wspomagaczach, ale jestem teraz w trakcie pewnej kuracji i mam nadzieję, że wreszcie ruszą z kopyta :) Ciężko jest zmierzyć dokładnie długość odrostu, bo linia między naturalnymi włosami została złagodzona sprayem rozjaśniającym Joanny, więc tego nawet nie robię, bo w różnych miejscach są inne wymiary. Na włosach świeżych, od razu po umyciu nie widać aż takiej różnicy. Tu włosy są już dwu dniowe i trochę przetłuszczone, ale tylko dzisiaj miałam chwilkę więc ją wykorzystałam. :) (miałam wewnętrzną potrzebę wytłumaczenia :p)
 



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)