czwartek, 20 marca 2014

Denko-odżywki

   Postanowiłam zrobić denko tylko poświęcone odżywkom. Musiałam szybko wykończyć wszystkie te, które kupiłam i pozaczynałam jeszcze za czasów z przed włosomaniactwa. Niektórym kończyła się już data ważności i nie chciałam żeby się zmarnowały, a każdej zostało na około 2-4 razy użycia.


   1. Artiste intensywnie regenerująca.Posiada keratynę jedwab i pantenol. Moim zdaniem była najgorszą odżywką jaką kiedykolwiek stosowałam. Nie robiła z włosami praktycznie nic, no może trochę pomagała w rozczesywaniu, ale poza tym nie jest warta nawet tych kilku złotych. 275ml
   2. Ziaja codzienna pielęgnacja do każdego rodzaju włosów. Z olejem jojoba, aloesem, prowitaminą B5 i filtrem UV. Używałam ją do spłukiwania jak pozostałe z Ziaji. Średnia odżywka, ładnie pachnie, włosy są miękkie i dobrze się rozczesują, nie powoduje elektryzowania czy puszenia.ok.5zł/200ml
   3. Ziaja intensywne nawilżanie do włosów suchych. Posiada kiełki pszenicy, aloes, wit. A i E, oraz prowitaminę B5. Najlepsza odżywka jaką miałam przyjemność stosować. Przepiękny zapach i działanie jak po drogiej masce. Na pewno jeszcze kiedyś do niej wrócę. ok. 5zł/200ml
   4. Ziaja intensywna odbudowa do wlosów zniszczonych. Posiada ceramidy, olej jojoba, aloes i prowitaminę B5. Zapach nie podoba mi się i działanie jest najgorsze z pozostałych tej firmy. ok.5zł/200ml
   5. Syoss włosy suche i szorstkie. Zawiera olejki, technologia termoaktywna. Ułatwia rozczesywanie, ładnie pachnie, nie obciąża, nie puszy, moim zdaniem średnia. ok.11zł/500ml
   6. Isana intensywnie pielęgnująca (beżowa), Isana połysk koloru (czerwona), Isana nawilżająca, do włosów suchych i zniszczonych (niebieska). Zapisałam je w jednym punkcie ponieważ na moich włosach każda dawała taki sam efekt. Nie posiadają silikonów i parabenów. Nie obciążają, nie puszą, włosy wyglądały po nich przyzwoicie. Trudno jest wycisnąć odżywkę z opakowania. Jeśli miałabym wybierać między Isaną, a Ziają zdecydowanie wolałabym kupić Ziaję pomarańczową. Do Isany raczej nie wrócę. ok. 5zł/300ml

1 komentarz:

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)