środa, 21 maja 2014

Recenzja masek do twarzy Planet Spa AVON, Heavenly Hydration i Egyptian Secrets.



   Od jakiegoś czasu jestem konsultantką firmy AVON, dzięki temu mam okazję testować różne kosmetyki, dlatego postanowiłam dzielić się moimi opiniami na temat poszczególnych produktów.  Dziś nadszedł czas, aby powiedzieć kilka słów na temat tych dwóch maseczek do twarzy, które sprawdziły się na mojej tłustej cerze bardzo dobrze.


  1.  Maseczka Peel Off do twarzy Egyptian secrets, z ekstraktem z lilii wodnej. Należy ją rozprowadzić na oczyszczonej i osuszonej twarzy i pozostawić do wyschnięcia na ok. 20 minut i ściągnąć. Stosować raz w tygodniu.

+  ładnie pachnie
+  wygodne i poręczne opakowanie
+  szybko wysycha
+  łatwo i w całości ściąga się ją z twarzy
+  wyrównuje koloryt skóry
+  skóra po niej jest promienna, miękka i miła w dotyku
+  nie powoduje podrażnień
+  daje efekt odświeżenia i odprężenia
+  cena ok. 9zł

-  trochę gumowata, ciągnąca się konsystencja
-  brak informacji na opakowaniu o właściwościach i efektach po użyciu maseczki

Czy kupiłabym drugi raz ten produkt? TAK




   2. Maseczka Heavenly Hydration, nawilżająca ze śródziemnomorską oliwą z oliwek. Odświeża i przywraca odpowiedni poziom nawilżenia skóry. Pozostawić na 20 minut i spłukać.

+  piękny zapach
+  wygodne opakowanie
+  dobrze nawilża
+  nie zapycha porów
+  nie powoduje podrażnień
+  skóra jest miękka i elastyczna po jej uzyciu
+  delikatnie zasycha na twarzy, ale nie daje efektu ściągnięcia
+  łatwo się zmywa z twarzy
+  bardzo fajna konsystencja, nie lejąca
+  cena ok. 9zł

   Czy kupiłabym ten produkt drugi raz?  zdecydowanie TAK :)


Ps. Jest to moja opinia dotycząca tych produktów i nie każdy musi się z nią zgadzać, ponieważ każdy ma inny rodzaj skóry i te kosmetyki nie zawsze muszą się sprawdzić u niego.
   Zaczerwienienia na dłoni widoczne na zdjęciach to efekt uczulenia słonecznego. (miałam wewnętrzną potrzebę wyjaśnienia, by nikt nie pomyślał że to od maseczek :p)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)