poniedziałek, 9 czerwca 2014

Aktualizacja włosów (8)

  



1. Czym myłam moje włosy?

   Tradycyjnie był to żel Facelle, od czasu do czasu używałam balsamu aloesowego Mrs Potters, po którym włosy są bardzo miękkie, ale często sięgałam też po szampony z sls z naturalnymi wyciągami.

2. Czym odżywiałam włosy?

   Najpierw wykończyłam resztki odżywek - Alterra i Ultra Doux, które pokazałam w ''Denku'', a potem bardzo regularnie stosowałam te trzy maski. Nakładam je po każdym myciu na minimum 1 godzinę, natomiast gdy olejuję włosy przydają się na kilka minut do zemulgowania oleju. Nie będę o każdej pisała z osobna teraz, ponieważ na recenzję poświęcę oddzielny post, mogę jedynie powiedzieć, że sprawdziły się na prawdę dobrze i jestem z nich zadowolona.

3. Jakich olei używałam?

   Wszystkie oleje łączyłam ze sobą w różnych proporcjach, podgrzewałam w mikrofalówce, i rąbiąc przedziałki na całej głowie aplikowałam palcami olej, robiąc krótki masaż skalpu. Resztę oleju który mi został rozprowadzałam na długości włosów i końcówkach. Związywałam włosy i w takim stanie chodziłam po domu kilka godzin, potem spłukiwałam olej, myłam szamponem i nakładałam maskę lub odżywkę na kilka minut, spłukiwałam odżywkę i po myciu. Używałam olei:
* z korzenia łopianu i ziołami firmy Nami
* awokado
* arganowy
* limonka i oliwki Alterra

4.Czym zabezpieczałam końce?

   Wilgotne włosy spryskiwałam Gliss Kurem kaszmirowym, natomiast na końce dawałam serum joanna arganowe lub Syoss.

5. Stylizacja/czesanie

Wilgotne włosy rozczesuję grzebieniem z szeroko rozstawionymi zębami, suche włosy czeszę Tangle Teezer'em, którego nigdy nie oddałabym za nic.

   Od czasu do czasu suszę włosy ciepłym/zimnym nawiewem. Nie używam pianek, ani innych stylizatorów. Całkowicie zrezygnowałam z karbownicy, prostownicy i lokówki.

6. Inne

   Woda brzozowa, która się u mnie nie sprawdziła w formie wcierki została zużyta jako płukanka. Proporcje to pół szklanki wody brzozowej, dwie łyżki octu i pół litra chłodnej wody.


                                                                      włosy w maju


                                                                 włosy w czerwcu

2 komentarze:

  1. miałam kiedyś tą maskę mleczną mila ohh jak ja lubiłam ten zapach :)))

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)