piątek, 27 czerwca 2014

Hegron Creme Voeding, odżywka do (mycia) włosów- recenzja

l
 Odżywkę tę kupiłam z myślą o myciu włosów. Niestety nie sprawdziła się i śmiało mogę powiedzieć, że jest to najgorsza odżywka jaką miałam w życiu.

- nie nadaje się do mycia włosów ponieważ plącze je przy samym nakładaniu; gdy dołożę jej jeszcze drugie  tyle jestem w stanie rozczesać włosy palcami
- okropny chemiczny zapach
- za duży korek
- brzydkie opakowanie i szata graficzna
- lejąca konsystencja
- skraca świeżość włosów
- przy stosowaniu jej według zaleceń producenta czyli bez spłukiwania- nawet w małych ilościach pozostawiała włosy tępe i obciążone
- nie nawilża włosów

+/- cena (w stosunku do jakości mogłaby kosztować nawet 3 zł a i tak bym jej nie kupiła)
+ działa antyelektrostatycznie. Dałam plusa, ale moje włosy praktycznie nigdy się nie elektryzują.

Od producenta:
   Balsam przywracający włosom naturalną miękkość. Dzięki specjalnej formule odbudowuje strukturę włosów oraz nadaje im elastyczności i blasku. Działa antyelektrostatycznie, zapobiega łamaniu i kruszeniu się włosów. Zalecany do każdego rodzaju włosów a szczególnie do farbowanych.

Na pewno nie kupie tego produktu drugi raz. Będę ją tuningować i dodawać do innych masek aby ją wykorzystać.
   U mnie się nie sprawdziła, ale to nie znaczy że u wszystkich będzie tak działała, każdy ma inne włosy i inne kosmetyki będą im pasowały. 


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)