wtorek, 17 czerwca 2014

Marion- szampon koloryzujący; orzechowy brąz

                                     http://www.dobrarada.com.pl/index.php?p25105,64-marion-szampon-koloryzujacy-orzechowy-braz-4-8-myc

   Uwielbiam swój blond, ale wczoraj zapragnęłam zmiany i wspólnie z TŻ wybrałam się do sklepu i kupiłam szampon koloryzujący w kolorze orzechowego brązu. Pomyślałam: Raz się żyje, spróbować nie zaszkodzi :) przecież to nie jest trwała farba.
   Gorzej jak nie równo będzie schodzić... :/  ale tym będę martwić się potem.
 
   Wróciłam do domu, umyłam włosy i na jeszcze wilgotne nałożyłam szampon koloryzujący. Masowałam włosy do chwili wytworzenia się piany jak zaleca producent i pozostawiłam go na ok. 20 minut. Po tym czasie spłukałam wszystko dokładnie wodą. Wysuszyłam włosy i postanowiłam je nakręcić techniką na opaskę. Po 20 minutach zdjęłam opaskę i rozdzieliłam włosy  palcami, wyglądały tak:



   Efekt i kolor jaki wyszedł bardzo mi się spodobał i jestem zadowolona z małej zmiany :)




                                                                                                          buziaki :*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)