poniedziałek, 2 czerwca 2014

Nowości ^-^

   Dzisiaj jeszcze jeden, ale króciutki post :) Kilka minut temu przyszła do mnie paczuszka z zamówionymi produktami, o których wspominałam w ''Denku''. Są to dwa oleje, które były w planie kupna od początku włosomaniactwa. Udało mi się zaoszczędzić i postanowiłam, że już czas przekonać się na własnych włosach czy są warte ceny, bo każdy wie, że oleje indyjskie nie należą do najtańszych.
   Recenzje opublikuję na blogu za miesiąc, natomiast teraz tylko napiszę firmy, nazwy i ceny produktów.



   Olej kokosowy Vatika firmy Dabur z henną, amlą i ekstraktem z cytryny. 150ml/14.90zł



    Olej stymulujący wzrost włosów Khadi. 210ml/50.99zł



Stacjonarnie w sklepie kupiłam serum ziołowo -witaminowe Radical firmy Farmona do włosów zniszczonych i wypadających. 100ml/6zł



   Po pozytywnych recenzjach skusiłam się na odżywkę Hegron. Polubiłam mycie odżywką, dlatego zamierzam ją wykorzystać do mycia włosów, bo ponoć podobnie się sprawdza jak balsam aloesowy Mrs Potters. 500ml/5,50zł


  

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)