czwartek, 12 czerwca 2014

Recenzja- Jedwabisty balsam do każdego rodzaju skóry ''24-godzinne nawilżenie'' Avon Care


   Od producenta:

   Lekka formuła szybko się wchłania i pozostawia skórę jedwabiście miękką w dotyku, doskonale odżywioną i nawilżoną przez cały dzień. Testowany dermatologicznie. Sposób użycia: Rozprowadzić na skórze całego ciała. 200ml/ok.8zł

   Moja opinia:

   Zakochałam się w tym balsamie od pierwszego użycia. Uwiódł mnie nie tylko piękny zapach magnolii, ale samo działanie i efekt który zostaje po nałożeniu.


   Jego konsystencja jest identyczna jak wszystkie balsamy do ciała. Łatwo się go rozprowadza na skórze i rzeczywiście bardzo szybko się wchłania, co dla mnie jest dużym plusem.


   Bardzo ważną sprawą, o której nie wspomniał producent na opakowaniu jest fakt, że balsam posiada bardzo drobny brokat, który w pełnym słońcu wygląda przecudnie na ciele i jest doskonałym kosmetykiem na lato. Daje piękne rozświetlenie skóry przez co wygląda ona bardziej świeżo i jedwabiście.
   Niestety dzisiaj jest dzień pochmurny, a drobinki są tak malutkie, że nie za bardzo można uchwycić efekt aparatem. Na żywo wygląda to zdecydowanie lepiej.


    Polecam każdemu ten produkt, bo nie dość że dobrze nawilża spełniając swoje zadanie jako balsam, pięknie pachnie, to daje też fajny efekt rozświetlenia skóry, który utrzymuje się bardzo długo.



Ps. Gdy wykończę to opakowanie będę myślała nad zakupem wersji zielonej z aloesem.




                                                                                                        buziaki  :*

1 komentarz:

  1. Mam i uwielbiam go:) Zapach ma po prostu cudowny i te drobinki też mi się podobają:)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)