czwartek, 17 lipca 2014

Małe cięcie + moja pielęgnacja włosów latem



   Ostatnio chodziłam cały czas w rozpuszczonych włosach, które narażone były na słońce, wiatr i silne plątanie. Zauważyłam niestety, że końce wymagają podcięcia i zdecydowałam, że teraz będzie to 5 cm.

   Moje rozjaśniańce w lecie potrzebowałyby cięcia comiesięcznego, dlatego wolałam raz skrócić je dokładnie, niż kilka razy po trochu zostawiając wyższe zniszczenia. Teraz musze skupić się na odpowiedniej pielęgnacji latem.

1. Nakrycia głowy
2. Kosmetyki z filtrem UV
3. Suszenie włosów suszarką zimnym nawiewem lub pozostawienie ich do naturalnego wyschnięcia w domu. Nigdy nie suszę włosów na słoncu, ponieważ mokre są narażone jeszcze bardziej na uszkodzenia, a wyparowująca woda może spowodować przesuszenie i rozjaśnienie włosów, którego ja już nie potrzebuję.
4. Odżywianie, maska po każdym myciu i olej przed myciem 3-4 razy w tygodniu.
5. Silikony, zabezpieczanie końcówek nawet 2x dziennie.
6. Fryzury, lepiej jest nosić włosy spięte w kitkę, koczek czy zaplecione w warkocz.
7. Czytanie składów w kosmetykach do włosów- unikanie alkoholu.

dobre alkohole: 
Cetyl Alcohol, Cetearyl Alcohol, Stearyl Alcohol, Mirystyl Alcohol, Palm Alcohol, Decyl Alcohol

złe alkohole: 
Alcohol Denat, Benzyl Alcohol, Etanol, lub po prostu Alcohol, Isopropyl Alcohol

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)