piątek, 11 lipca 2014

Podróbka Tangle Teezer w Biedronce


   Będąc w biedronce upolowałam przed ostatnią sztukę zestawu za 15 zł- kapsułek skrzypu i szczotki a'la Tangle Teezer. Już w samochodzie musiałam jej użyć pierwszy raz by przekonać się czy jest tak dobra jak oryginał.

   Szczerze mówiąc w czesaniu nie ma większej różnicy niż TT, jednak po dokładnym przyjrzeniu się obu szczotkom można zauważyć, że różnią się nieco od siebie.






   - Oryginał ma łagodne wgięcie, które dopasowuje się do kształtu głowy- podróbka jest prawie płaska
   - Jak dla mnie to jest trochę za płaska (za mało wypukła), przez co nie leży w dłoni stabilnie i ma się wrażenie, że zaraz wypadnie
   - Posiada nieregularny kształt i nie może się dobrze dopasować do dłoni
   - Wykonana jest z innego plastiku niż TT (bardziej plastycznego i miękkiego) po przejechaniu paznokciem robi się rysa
   - Ząbki szczotki są minimalnie grubsze i twardsze; po wygięciu zęba bardzo powoli wraca do swojego poprzedniego położenia (w oryginale ząbek natychmiast się prostuje tak jakby był amortyzowany)

   Plusem na pewno jest cena, która w stosunku do jakości jest przyzwoita, dostajemy w tej kwocie również kapsułki skrzypu i pokrzywy, więc myślę, że jest na prawdę OK.
  
   Podsumowując: szczotka bardzo dobrze radzi sobie z rozczesywaniem włosów, nie wyrywa ich, nie ciągnie- jest porównywalna do oryginału, niestety może nie być tak trwała i szybko się zepsuć, a dyskomfort w trzymaniu jej w dłoni może być spowodowany tym, że już przyzwyczaiłam się do mojej i jej kształt bardziej mi podpasował.

  Czy poleciłabym komuś zakup tej szczotki zamiast TT?

  Tak, ale raczej skłaniałabym tę osobę na dołożenie pieniędzy i zakupienia oryginalnej, trwalszej wersji.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)