środa, 20 sierpnia 2014

19 miesięcy bez rozjaśniania :]



   Kilka dni temu minęło 19 miesięcy, odkąd nie rozjaśniam włosów. Była to jedna z najlepszych włosowych decyzji w moim życiu. Wcale nie kusi mnie rozjaśnianie. Mam w planach jakąś wcierkę, bo marzy mi się szybszy przyrost.Wydaje mi się, że włosy ostatnio wcale nie rosną :(
   Kolor odrostu to jasny mysi blond. Włosy u nasady są niskoporowate, dlatego są błyszczące, bardziej śliskie, gładsze i cięższe, a myję je często szamponami z SLS. Nigdy nie mierzyłam w centymetrach odrostu, ponieważ w różnych miejscach jest on mniejszy lub większy. (przejście z naturalnych do rozjaśnianych zatuszowałam rozjaśniaczem w sprayu Joanna [ok. 5cm])
Odrost z biegiem czasu trochę się rozjaśnił, a po związaniu w koński ogon- tylko kitka jest rozjaśniana.
   Kiedy włosy są mokre lub przetłuszczone, odrost jest dużo ciemniejszy niż reszta włosów.



                                                     w domu- suche



w domu- mokre


w domu- naolejowane


na zewnątrz


na zewnątrz


na zewnątrz z góry

   Na tym zdjęciu widać mój mysi blond i żółtko rozjaśniane. 

   Niestety moje włosy rosną baaaardzo powoli, nie próbowałam jeszcze kozieradki i ona pewnie wpadnie niedługo w moje ręce.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)