poniedziałek, 4 sierpnia 2014

Matujący krem upiększający BB Solutions SPF 15, wersja Light, AVON


   Od producenta:
Superlekka formuła BB z ekstraktem z owoców jujuby i kompleksem matującym daje efekt idealnej, matowej cery.Koryguje niedoskonałości.

Lekko koloryzujący krem upiększający pomaga zmniejszyć widoczność porów i idealnie stapia się z cerą, gwarantując nieskazitelny, naturalny wygląd. Skóra staje się matowa i idealnie gładka. Efekt utrzymuje się do 12 godzin.

Zapewnia pokrycie od jasnego do średniego koloru cery. Odpowiedni dla każdego rodzaju skóry. Testowany dermatologicznie. Nie powoduje powstawania zaskórników. SPF 15

Sposób użycia: Stosować rano na oczyszczoną i osuszoną skórę twarzy. Rozprowadzić równomiernie ruchami skierowanymi ku górze i na zewnątrz.

UWAGA: Unikać kontaktu z oczami.

15zł/30ml


Moja opinia:

   Krem przychodzi do nas zapakowany w kartonowe pudełeczko. Mamy do wyboru dwa odcienie. Jako osoba o jasnej cerze i blond włosach wybrałam odcień Light, który okazał się dla mnie idealny.
   Ma dość przyjemną konsystencję i dobrze się go rozprowadza. Dla mnie jedna warstwa w zupełności wystarcza i dobrze kryje drobne zaczerwienienia. Krem natychmiast matuje cerę, a efekt w obecne upały utrzymuje się do 3-4 godzin. Nie pozostawia na skórze lepkiego uczucia i szybko stapia się z cerą. Dużym plusem jest jego świeży zapach, który umila stosowanie. 


   Jeśli mi się skończy to na pewno do niego wrócę. Polecam osobom z mieszaną lub tłustą cerą.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)