czwartek, 28 sierpnia 2014

Metoda inwersji- po tygodniowej kuracji


Codziennie przez siedem dni nakładałam olej na skalp, robiłam krótki masaż i wisiałam potem 4 minuty z głową w dół. Na początku sobie myślałam, że te kilka minutek zleci momentalnie, ale wisząc ten czas wydawał się dużo dłuższy.

Jakiego oleju używałam?
   Zmieszałam 1:1 oleju rycynowego i vatiki kokosowej

Na podstawkę od filiżanki wylewałam łyżkę zmieszanych olejków, wstawiałam do mikrofalówki na kilkanaście sekund i ciepły olej wcierałam w skórę głowy.

   Przejdźmy do najważniejszego- do efektów:

grzywka: było 21cm jest 22cm

długość. było 52cm jest 53cm    (mierzone od czoła)

Jestem w wielkim szoku! Nie spodziewałam się, że w tydzień urosną o 1cm :) i podchodziłam do tej metody bez przekonania, bo myję włosy z głową do dołu. Skaczę z radości :) moje włosy w miesiąc wyciągają 0,8 w porywach do centymetra. Teraz wiem, że to działa i za 3 tygodnie znowu to powtórzę. Pomiary robiłam kilkakrotnie z różnym zaczesaniem włosów i z innym pochyleniem głowy, ale cały czas wychodziło, że urosły centymetr :) Może dla kogoś nie jest to dużo, ale dla mnie to niemal cud.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)