czwartek, 21 sierpnia 2014

Metoda inwersji

                                                                    żródło


   Dziewczyny bardzo zachwalają tą metodę przyspieszenia porostu włosow, ale ja podchodzę raczej do niej sceptycznie. W końcu stwierdziłam, że skoro i tak wcieram codziennie coś w skalp, to co mi szkodzi spuścić głowę w dół na 4 minuty.

Na czym ona polega:

   Przez 7 dni należy wcierać w skórę głowy dowolny rozgrzany olejek. Następnie po krótkim masażu, siedząc- opuścić głowę i w tej pozycji wytrzymać 4 minuty. Po 2 godz. można już zmyć olejek. Efektem tygodniowej kuracji może być nawet przyrost w postaci 2,5cm.
   Po zakończeniu wcierania należy zrobić 3 tygodniową przerwę.

Dlaczego to działa?
   Chodzi o poprawienie krążenia krwi, która w tej pozycji szybko napływa i dostaje się w większej ilości do naszej skóry głowy. To powoduje szybszą pracę cebulek i większy wzrost włosów.

   Przeciwwskazaniami do metody inwersji są min: 
ciąża, przepuklina, niskie lub wysokie ciśnienie krwi, niedawno przebyty udar mózgu, serca lub zaburzenia krążenia, jaskra, zapalenie spojówek, siatkówki, uraz rdzenia kręgowego, obrzęk stawów, osteoporoza, złamania i urazy niezabliźnione, zapalenie ucha, otyłość i inne choroby.

Może nie być skuteczna u osób, które myją włosy głową w dół.
Ja też często myję włosy z głową do dołu, ale jeśli nie spróbuję to nie będę wiedziała. Wczoraj mialam swój pierwszy raz z tą metodą i na razie mi się podoba :)
   Po zakończeniu kuracji napiszę o wrażeniach i ewentualnych efektach  

grzywka: 21cm

tył: 52cm



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)