poniedziałek, 11 sierpnia 2014

Niedziela Dla Włosów- pierwsza próba wydobycia skrętu z siemieniem lnianym


   Według mnie, fale to najdziwniejszy typ włosów. Czasem skręt jest lub go nie ma, a czasem powstaje na głowie nie wiadomo co. Ja mam tak- gdy pozostawię ich do wyschnięcia, pasma się falują i wywijają w różne strony. Jeśli wysuszę włosy suszarką są wtedy proste.

Postanowiłam wydobyć z nich odrobinę naturalnego skrętu za pomocą żelu lnianego.
   Umyłam włosy żelem Facelle, nałożyłam maskę pod czepek na ok.35minut (Biovax keratyna+jedwab) po tym czasie spłukałam włosy i nadmiar wody odcisnęłam w ręczniku. Przeczesałam włosy palcami i pozwoliłam im naturalnie podeschnąć. Na lekko wilgotne nałożyłam odżywkę Isana- połysk jedwabiu i od razu zaczęłam ugniatać włosy żelem lnianym.



Gniotłam


                                        gniotłam                                          


                                                i gniotłam do momentu gdy były już prawie suche.


  Zostawiłam je na kilka minut i dopiero kiedy widziałam, że są całkowicie wyschnięte- odgniotłam je jeszcze raz. To co powstało na mojej głowie reprezentuje się tak:




  

                           Porównanie do włosów prostych jakie noszę na co dzień.



   Moim zdaniem nie wyszło aż tak tragicznie by nie móc wyjść z taką fryzurą do ludzi, ale...

...wolę siebie w prostych włosach; ewentualnie miękkie loko-fale uzyskane metodą kręcenia na opaskę. Lubię dotknąć prostych włosów, dokładnie rozczesanych, które swobodnie przesuwają się przez palce- wtedy czuję ich gładkość i jestem z nich bardziej zadowolona niż z falowanych.


                      A Wy jak myślicie, które włosy lepiej wyglądają?





16 komentarzy:

  1. Ja niestety nie mam tendencji do falowania, ale na Twoim miejscu nosiłabym włosy raz tak-raz tak bo obie wersje bardzo mi sie podobają :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No fakt, mam dwie możliwości - można nosić falowane i czasem proste ;)

      Usuń
  2. wyszło świetnie. kręcone są ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło mi to słyszeć :) Może zdecyduję się nosić od czasu do czasu fale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie noś fale (:

      Usuń
  4. Jak na pierwsze wydobycie skrętu jest świetnie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki :) zatem będę musiała trochę poczytać na temat wydobywania skrętu i wziąć się za to konkretnie

      Usuń
  5. Moim zdaniem masz cudowny skręt i powinnaś jak najczęściej się nimi chwalić!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na pewno będę pokazywała fale częściej :) i wreszcie może przekonam się do nich :>

      Usuń
  6. Wyszło rewelacyjnie. Też bym chciała mieć takie fale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zajrzałam do Ciebie i strasznie chciałabym mieć takie miękkie fale jak Ty :) Jak włoski podrosną będą się ślicznie prezentować ^_^

      Usuń
  7. Mnie bardziej się podobają fale :) Lepiej w nich wyglądają Twoje włosy . Zwłaszcza, że w tych falkach włoski się błyszczą i fajny jest skręt :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Te Twoje fale są piękne ! Nie rezygnuj z nich ! Moje włosy z kolei nawet pofalowane z koczka skręt utrzymują ze dwie minuty.

    OdpowiedzUsuń
  9. Kręcone zdecydowanie ciekawsze :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)