piątek, 1 sierpnia 2014

Tonik stymulujący wzrost włosów; Hair Active GlissKur Schwarzkopf




   Kupiłam go przypadkiem za jakieś 6-7 zł. Mimo systematycznego wcierania nie zauważyłam dosłownie nic. Włosy po użyciu były matowe, bez połysku, przyklapnięte, szorstkie, nie przyjemne w dotyku i suche. Kosmetyk śmierdzi chemicznie i posiada w składzie alkohol denat, który wysusza włosy. Jedynym plusem jest aplikacja. Oczywiście nie przyspieszył wzrostu, ani nie odczułam wzmocnienia włosów jak obiecuje producent. 


   Nie polecam go i sama już nigdy go nie kupię. Chciałam odkręcić korek z aplikatorem by przelać tam inną wcierkę lecz okazuje się że, się nie da, przez co kosmetyk dostaje dodatkowy minus. Brak słów... przeważnie zawsze udaje mi się kupić coś z czego jestem chociaż w połowie zadowolona, albo jestem w stanie zużyć to w inny sposób, lecz w tym przypadku resztki wylałam i cała buteleczkę z fajnym aplikatorem wyrzuciłam. Szkoda tych kilku złotych; lepiej kupić za tą cenę odżywkę np. Isana.                                                                                                                               

                    

2 komentarze:

  1. Również zakupiłam go z myślą, że przyspieszy mi wzrost włosów, ale to siano co zobaczyłam po zastosowaniu całkiem mnie rozwaliło :( myślałam że włosy będą po tym odbite od nasady i mięciutkie, a tu takie rozczarowanie. Bubel nr 1!

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie tylko nam zrobił z włosów siano i nie zadziałał na porost, bo również na wizażu ma baaaardzo słabe opinie... szkoda że wczesniej tam nie zajrzałam i nie wstrzymałam się z kupnem :/

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)