poniedziałek, 15 września 2014

Aktualizacja włosów 10/11


  
                                       sierpień                                      wrzesień


Jak widać na zdjęciu, zdecydowałam się obciąć włosy o dobre 10 cm. Prawie w całości pozbyłam się cieniowania oraz rozjaśnionych włosów i to najbardziej mnie cieszy :) chociaż nie będę ukrywać, że w dłuższych czułam się dużo lepiej, ale myślę że to kwestia przyzwyczajenia. Zawinęłam włosy na opaskę- dlatego są takie pogięte (mogą też przez to wydawać się krótsze niż są w rzeczywistości), ale jeszcze nie raz będę miała okazję by pokazać jak wyglądają po naturalnym wyschnięciu.
   Zostały obcięte na prosto. Tył jest troszkę krótszy i fryzura przypomina długiego boba.





4 komentarze:

  1. Odpowiedzi
    1. O tak. Muszę przyznać, że cieszę się z podjęcia tej decyzji.

      Usuń
    2. Ale piękne błyszczące loczki, zawsze marzyłam o takich :) ale niestety jak na złość mam prawie proste włosy :)

      Usuń
  2. Dziękuję :) są bardzo podatne na różnego rodzaju kręcenie, gdy śpię z rozpuszczonymi, a robię to może raz na 3 miesiące; rano po moich włosach można odgadnąć w jakich pozycjach spałam ;p

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)