sobota, 20 września 2014

Jak suszę włosy suszarką?


   Jednym suszarka przesusza włosy, innym wzmaga przetłuszczanie, a jeszcze innym tak jak mi- wygładza.
   Niżej wypisałam moje zasady, które stosuję aby suszarka nie zniszczyła mi włosów:

  • Nawilżam włosy maskami
  • Nadmiar wody delikatnie odciskam w ręcznik, nigdy nie suszę włosów bardzo mokrych
  • Zabezpieczam końce serum jedwabnym
  • Delikatnie rozczesuję palcami włosy
  • Suszę zimnym lub letnim nawiewen głową w dół
  • Suszę zgodnie z kierunkiem ułożenia łusek włosowych
  • Zawsze skupiam się na wysuszeniu włosów przy nasadzie
  • Co kilka sekund zmieniam partię suszenia
  • Przeczesuję od czasu do czasu włosy szczotką TT
  • Suszarkę staram się trzymać minimum 20cm od włosów
  • Zawsze dosuszam włosy do końca


   Włosy suszę góra 3x w tygodniu, a myję je codziennie. Po tym zabiegu włosy są odbite od nasady, gładkie i pozostają proste do następnego mycia. Pozostawione do naturalnego wyschnięcia też są miłe w dotyku, ale falują się i wywijają.

2 komentarze:

  1. Suszę włosy bardzo podobnie. Zawsze przed suszeniem staram się jeszcze zabezpieczyć je jakimś produktem czy olejkiem, często tym czerwonym z Mariona. Mimo, że suszę ZAWSZE zimnym nawiewem to i tak chcę uniknąć ewentualnych zniszczeń.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wolę jakieś serum, bo nawet mini kropelka olejku obciąża bardzo włosy i strasznie się stronkują.

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)