niedziela, 14 września 2014

NDW- maska tuningowana skrobią ziemniaczaną




 Umyłam włosy szamponem Trzy Zioła z ekstraktem z szałwii, pokrzywy i krwawnika.

 Do miseczki włożyłam kopiatą łyżeczkę mąki ziemniaczanej, łyżeczkę maski Biovax do włosów suchych i zniszczonych i 5 kropelek oleju awokado. Wszystko dokładnie mieszałam...


... do uzyskania gładkiej, gęstej konsystencji. Nałożyłam na wilgotne włosy pod czepek na pół godziny. Wysuszyłam włosy suszarką i zawinęłam je w koczek.

Włosy są jeszcze za krótkie i przetrzymane w koczku dłużej; za bardzo się falują i wywijają jak widać na zdjęciach. Mimo wszystko jestem zadowolona z efektu maski. Włosy stały się gładkie, miękkie i puszyste.






Ps.
Jeszcze dzisiaj mogę cieszyć się obecną długością włosów, ale jutro będą już duuużo krótsze.

11 komentarzy:

  1. Ale błyszczące :) Aż mam ochotę wypróbować skrobię ziemniaczaną :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Warto wypróbować :) u wielu dziewczyn doskonale się sprawdza

      Usuń
  2. Ale świetny efekt! Napewno wypróbuje przy następnym myciu jak będe miała troszkę więcej czasu na nałożenie maski "po" :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak jak u mnie powinno doskonale się sprawdzić :)

      Usuń
  3. Masz piękne loczki, zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy :) Moje nie są niestety takie błyszczące jak dodaję skrobie i zastanawiam się dlaczego tak jest.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Według mnie dużo zależy od maski z którą łączymy mąkę. U mnie właśnie najlepiej do tego sprawdzają się biovax'y.

      Usuń
  5. śliczne włosy ;) też ostatnio zrobiłam maseczkę ze skrobi ziemniaczanej i efekty były super :)
    zapraszam do mnie emissss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)