sobota, 27 września 2014

Plany na przyszły miesiąc


  Po obcięciu rozjaśniańców i pozbyciu się cieniowania, moje włosy odzyskały życie. Zawsze marzyłam o dłuższych/długich włosach i teraz jest ten moment, kiedy mogę konkretnie wziąć się za zapuszczanie naturalków. Obecna długość zbytnio mnie nie zadowala, ale za to jakość nadrabia drobne niedogodności.
   Jakiś czas temu brałam udział w konkursie u Anwen; niestety nie udało mi się wygrać głównej nagrody, ale na pocieszenie każda uczestniczka mogła skorzystać z rabatu 20% na zakupy w sklepie EkoPiękno. Wybrałam kilka kosmetyków i dwa z nich będą mi towarzyszyć przez najbliższy miesiąc.



1. Olejek Heenara i maska drożdżowa przyspieszająca wzrost włosów, przed każdym myciem
2. Mycie szamponem Trzy Zioła
3. Maska/odżywka na 2 min po myciu
4. 3x w tyg. olejowanie długości włosów Babydream dla dzieci
5. 2x w tyg. maska po myciu na godzinę pod czepek
6. Zabezpieczanie końcówek jedwabiem
7. Odżywka w sprayu Gliss Kur żółta po każdym myciu




 

4 komentarze:

  1. Farbowałaś włosy? wyglądają jak farbowane truskawkowym blondem, ale może to tylko gra świateł? :)
    widoczne odżywienie po obcięciu! teraz zabezpieczaj dobrze końcówki a unikniesz puszków :) jesteś na dobrej drodze! powodzenia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak to była jakaś ruda szamponetka ( pomysł chłopaka ), szybko się wypłukuje, teraz mam włosy z różowym odcieniem i mam nadzieję że wypłucze się do końca.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję chociaż wiem że dużo im brakuje do pięknych :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)