sobota, 4 października 2014

Aktualizacja włosów 12 (farbowanie)

  Pofarbowałam włosy 3 dni temu.
-Czy nie żałuję moich naturalek zapuszczanych ponad rok?
-Troszkę tak, ale włosy są dla mnie, a nie ja dla włosów.
-Dlaczego ten kolor?
-Hmmm... blond mi się nie znudził, ale nie lubię monotonii. Teraz będę miała co robić z włosami :)
-Jakie plany?
-Na razie nie zastanawiam się nad tym. Może pozostanę przy tym co jest, może zacznę znowu zapuszczać naturalne włosy... Zależy mi właśnie najbardziej na zapuszczeniu włosów, więc będę stosować coś na porost.



                                                                           w słońcu





Przy krótszych włosach schodzi mi znikoma ilość kosmetyków, a udało mi się ich sporo nagromadzić, dlatego DO KOŃCA GRUDNIA OBOWIĄZUJE MNIE ZAKAZ NA ZAKUPY WSZELKICH KOSMETYKÓW DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW, łącznie z szamponami.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)