czwartek, 23 października 2014

Avon-3 rodzaje antyperspirantów w kulce pod pachę; moja opinia

 





 Jak dotąd miałam okazję wypróbować trzy rodzaje kulek i myślę, że nie będę testować innych, bo znalazłam już swojego ulubieńca.
 




Dezodorant antyperspiracyjny w kulce. 48-godzinna ochrona przed przykrym zapachem. Wersja light bloom. 50ml/5.99zł

   Nie mam kłopotu z nadmierną potliwością, dlatego najważniejszy jest dla mnie zapach takiego antyperspirantu. W tym przypadku jest on największym minusem i skóra zamiast pachnieć-śmierdzi duszącym, pudrowym aromatem. Nie brudzi ubrań i w swojej roli bardzo dobrze się spisuje. Nigdy w życiu go już nie kupię przez zapach.







Dezodorant perfumowany w kulce. Wersja Incandessence. 50ml/6.99zł

Sprawa wygląda tak samo jak z powyższą kulką. Zapach jest nie w moim typie, ale myślę że wielu osobom będzie odpowiadał. Jest wyczuwalny dość długo, nie pozostawia białego nalotu na ubraniach, ale delikatnie przesusza skórę pod pachami.  Również go już nie kupię.





Dezodorant antyperspiracyjny w kulce. 48-godzinna ochrona. 50ml/5.99zł Wersja tropikalna

Jest to zdecydowanie moja nuta zapachowa. Nie brudzi ubrań, daje uczucie świeżości na baaardzo długo. Świetnie zastępuje mi perfumy, za każdym moim ruchem czuć w powietrzu piękny zapach. Wiele osób pyta mnie jakich używam perfum :) Nawet po całonocnej imprezie zapach nadal jest wyczuwalny. Zużyłam już z siedem opakowań i dwa mam w zapasie.
Mam nadzieję, że nigdy go nie wycofają z produkcji.



Kulki posiadają jeden wspólny minus, a mianowicie jest to cieknący roll-on. Przy aplikacji wydostaje się za dużo kosmetyku przez co szybciej się on zużywa i marnuje :/





                                                                                 pozdrawiam :*
                                                                                                 Eulallia












Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)