sobota, 11 października 2014

Maska do włosów Garnier ultra doux-mango i kwiat tiare (gardenia tahitańska)



Maska przyjechała do mnie z Francji. U nas widziałam szampon i odżywkę z tej seri. Byłam ciekawa co piszą o odżywce w internetach, a gdy weszłam i poczytałam, byłam w szoku, że dostaje tak niskie oceny, ale...
   Zostawmy odżywkę, a zajmijmy się tytułową maską, która od pierwszego użycia, a nawet powąchania została moim ulubieńcem z dziejów włosomaniactwa.

OPAKOWANIE
Szczelnie zakręcane, plastikowe, pękate opakowanie.

POJEMNOŚĆ I CENA
300ml/25-30zł

ZAPACH
Prześliczny, świeży, kwiatowy zapach, utrzymuje się długo na włosach.





KONSYSTENCJA
Dosyć gęsta, nie spływa z włosów

SKŁAD



OD PRODUCENTA
Prawdziwe odżywienie i naprawa do włosów suchych. Mango posiada właściwości odżywcze i regenerujące, zaś kwiat tiare-kojące. Włosy odzyskają jędrność, witalność, pozostaną lśniące i miękkie w dotyku jak atłas.
Pozostawić na włosach na 3 minuty i spłukać.

MOJA OPINIA

Maskę używam na dwa sposoby.
1. Nakładam maskę po myciu, trzymam pod czepkiem pół godziny i spłukuję.
2. Nakładam po myciu na wilgotne włosy jako odżywka bez spłukiwania.
 
   W obu przypadkach maska sprawdza się rewelacyjnie. Wolę jednak ją jako odżywka b/s z racji tego, że zużywam jej w ten sposób mniej, a i tak daje ten sam efekt jak przy spłukaniu.
Włosy są wygładzone, miękkie i rzeczywiście przypominają w dotyku atłas. Maska nie powoduje szybszego przetłuszczania i obciążenia włosów.
Ułatwia rozczesywanie, dociąża, ale włosy cały czas mają objętość, pozostają sypkie i nawilżone.  

   Dużą uwagę przywiązuję do zapachów w kosmetykach do włosów. Jeśli chodzi o maski to od nich oczekuję, że pozostawią piękny zapach we włosach. Ta maska spełnia wszystkie moje oczekiwania co do zapachu jak i do działania.
Jaką przypisałabym jej ocenę? Bez wątpienia zasługuje na 5 gwiazdek.






Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)