wtorek, 28 października 2014

NDW -Marion Koktajl Witaminowy RepairComplex


Dopiero dzisiaj mam chwilę czasu, by usiąść i napisać o moim rytuale, który odbył się w niedzielę- późnego wieczoru.
   Kosmetyki Marion dobrze spisują się na moich włosach i jak dotąd na żadnym ich produkcie się nie zawiodłam.


Koktajl witaminowy przeznaczony jest do każdego rodzaju włosów, wymagających intensywnego odżywienia i przywrócenia zdrowego wyglądu. Preparat posiada niskie pH, dzięki czemu zamyka łuski włosów i skutecznie je pielęgnuje. Dzięki zastosowaniu czepka, składniki aktywne zawarte w odżywce błyskawicznie poprawiają kondycję włosów. 
Lekka formuła nieobciążająca włosów składa się z kombinacji starannie wyselekcjonowanych składników: kompleksu 6 witamin (A, E, F, B5, B7, B8), oleju awokado, ekstraktów z miodu i cytryny. Odżywka sprawia, że włosy są jedwabiście miękkie, lśniące i odżywione. Stosować dwa razy w tygodniu.
20ml/2.99zł



   Rozprowadziłam na umytych (zwykłym szamponem z sls), wilgotnych włosach. Założyłam dołączony czepek i trzymałam dłużej niż zalecane 10 minut, podgrzałam trochę suszarką, a gdy włosy ostygły- dokładnie spłukałam odżywkę.
   Podczas spłukiwania, włosy były tępe, twarde i od razu pomyślałam, że to przez alcohol denat zawarty w składzie. Po odciśnięciu nadmiaru wody w ręcznik, włosy zrobiły się już bardziej przyzwoite. Nałożyłam na końcówki serum silikonowe Syoss, delikatnie przeczesałam włosy palcami i wysuszyłam letnim nawiewem- głową w dół, od czasu do czasu przeczesując je TT.


Efekt: mimo początkowemu otępieniu, efekt końcowy bardzo mnie zaskoczył. Włosy stały się lejące i mięciutkie, byłabym szczęśliwa gdyby wyglądały tak codziennie :)




+ odżywka ładnie pielęgnuje włosy
+ opakowanie wystarczy mi na jeszcze jedną aplikację
+ dołączony czepek
+ cena
+/- konsystencja trochę za rzadka
+/- praktycznie nie posiada zapachu
+/- alcohol denat w składzie
+/- tępe włosy podczas spłukiwania

                     
                                                                                                 pozdrawiam :*
                                                                                                           Eulallia

2 komentarze:

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)