niedziela, 19 października 2014

NDW z biovaxem

   Dzisiaj szybki wpis z nieskomplikowanym zabiegiem odżywczym włosów. Umyłam włosy i na wilgotne nałożyłam moją ulubioną maskę biovax do włosów suchych i zniszczonych.


   Trzymałam pod czepkiem i zimową czapką ok. 35 minut, po tym czasie wszystko spłukałam.

   Na wilgotne włosy nałożyłam odrobinę odżywki b/s Joanny z makiem (czerwona) i na końce kilka kropel serum silikonowego.

   Gdy były w połowie wilgotne, dosuszyłam je letnim nawiewem suszarki głową do dołu.

   Włosy są miękkie, lejące i pięknie pachną maską. Wywinęły się na zdjęciu i dlatego wyglądają na nierówno obcięte :)







   

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)