niedziela, 5 października 2014

NDW Marion Detox HairLinea


Kompleksowa terapia sprawia, że włosy są zregenerowane, wzmocnione i dokładnie oczyszczone z nadmiaru sebum i pozostałości kosmetyków. Składniki zawarte w terapii:
- ole awokado
- olej monoi
- keratrix
- koktajl cytrusowy

10ml+13g/3zł

Szampon dobrze się pieni i rozprowadza na włosach. Zapachem przypomina mi odświeżacz powietrza w sprayu cytrusowy. Dobrze oczyścił włosy z sebum i końce naolejowane oliwą z oliwek.




Maska ma podobny zapach, gęstą konsystencję, ale na długie i gęste włosy raczej by nie wystarczyła. Po 15 minutach trzymania pod czepkiem spłukałam ją bez trudu, nałożyłam na lekko wilgotne włosy serum silikonowe i wysuszyłam.

Włosy są miękkie, delikatne, nawilżone i dosyć przyzwoicie pachną.
Warto spróbować, niska cena i fajny efekt.




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)