sobota, 18 października 2014

Siemię lniane


 
                                                          

   Ostatnio hitem włosomaniaczek jest picie siemienia lnianego.Postanowiłam, że i ja codziennie będę piła kubek glutka. Pewnie nie zainteresowałoby mnie to, gdyby nie fakt, iż przyspiesza porost włosów. Na początku myślałam o drożdżach, ale walory smakowe szybko mnie zniechęciły, za to siemię i jego ziarenka uwielbiam.

wartości odżywcze siemienia:

-nienasycone kwasy tłuszczowe,
-kwas omega-3,
-sód,
-błonnik,
-witaminy: B1, B6, B3, B9, B12,
-potas,
-magnez,
-fosfor,
-żelazo,
-miedź,
-cynk,
-wapń,
-kobalt,
-cholina,
-białka, w tym aminokwasy egzogenne,

Przez 3 miesiące będę pić jedną czubatą łyżkę siemienia zalanego gorącą wodą. Po tym czasie opiszę jak wpłynęło na włosy, cerę, paznokcie i ogólne zdrowie oraz samopoczucie.
   Z systematycznością nie mam problemu, więc mam nadzieję, że uda mi się je pic zamierzony czas bez pominięć.



                                                                                             pozdrawiam :*
                                                                                                    Eulallia


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)