środa, 12 listopada 2014

1 miesiąc bez farbowania

   Pierwszą kwestią, która mnie ogromnie cieszy to moje bejbiki . Ostatnio sporo podrosły i nadal widzę, że wyrastają nowe. Niestety wszelkie wspomagacze wzrostu nie działają właśnie na przyspieszenie wszystkich włosów, ale tylko na wzrost nowych baby hairs.
   W tym miesiącu wcierałam olej Hennara, maskę drożdżową, wcierkę Jantar i Joannę Rzepę. Odrost mierzy ok. 1,5cm co jest bardzo słabym wynikiem przy takim wspomaganiu i systematyczności. Dodatkowo piję siemię lniane i skrzypokrzywę, może po 3 miesięcznej kuracji zauważę jakieś pozytywne zmiany...
   Nie zamierzam się poddawać. Jeszcze przez miesiąc będę wcierać kozieradkę i maskę drożdżową, a potem daję włosom wolne.























6 komentarzy:

  1. Od dłuższego czasu czytam i komentuję Twojego bloga, anonimowo bo nie mam bloga. Jestem zachwycona i pełna podziwu, że udało Ci się doprowadzić włosy do tak pięknego stanu. Moje włosy są podobne, ale zniszczone i też postanowiłam że zapuszczam naturalne swoje kłaczki a wszystko dzineki Tobie: )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ojej dziękuję za miłe słowa, życzę powodzenia w pielęgnacji :) i zachęcam do założenia bloga, będziesz mogła zapisywać swoje efekty, zawsze to dodatkowa motywacja ; )

      Usuń
  2. Widzę że nieśmiało ukazuje się Twój piękny naturalny kolor włosów :) Życzę powodzenia i wytrwałości.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, wytrwałość się przyda :)

      Usuń
  3. może trochę za dużo tego na raz ;p Ale odrost już piękny jest to najważniejsze :) ja teraz wcieram Rzepę i jeszcze nie widzę efektów, ale to dopiero 4 użycia więc nic dziwnego ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najchętniej nic bym już nie wcierała, ale muszę to pokończyć i daję sobie spokój. Skalp mam tak pancerny, że w pojedynczo nie zadziała żaden wspomagacz, ale cieszę się że przynajmniej bejby rosną

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)