piątek, 7 listopada 2014

Aktualizacja włosów 13

 

   Włosy zaczęły trochę wypadać, ale jest to spowodowane okresem jesienno-zimowym. Po farbowaniu na brąz stwierdziłam, że kolor jest trochę za ciemny i zrobiłam sobie sama w domu kąpiel rozjaśniającą na 10 minut. Niebawem napiszę o niej oddzielny post, bo jest skuteczna i warto trochę dłużej napisać coś na jej temat. Jestem obecnie zadowolona z koloru, ale włosy po farbowaniu chemicznym i kąpieli trochę się przesuszyły. Jeszcze się zastanawiam, ale myślę o powrocie do naturalek. Nie kręci mnie farbowanie odrostów co miesiąc, więc myślę, że jeśli dałam radę zejść z rozjaśnianych- to i z farbowanymi nie będzie większego problemu. Ktoś zapyta, to po co farbowałaś, miałaś już takie długie swoje naturalne? Mogę odpowiedzieć tak: Jestem osobą zmienną, lubię zmiany, więc mogę się po sobie spodziewać różnych wariacji, ale to nie znaczy, że jeśli sobie coś postanowię to nie wytrwam do końca.

Czego używałam:
Szampony:
Alterra z pszenicą
Green Pharmacy rumiankowy
Oczyszczający raz w tygodniu

Maski/odżywki
Maska Alterra granat
Odżywka Isana różowa (puszy włosy)
Maska Dolce Anti niebieska, po myciu jako odżywka
Maska Biovax do zniszczonych, na minimum 30 min
Maska NaturVital aloesowa, na dłużej niż 10 min

Odżywka b/s Joanna miód i cytryna, Joanna z makiem, Joanna z zieloną herbatą

Serum silikonowe po każdym myciu na wilgotne włosy.

Odżywka w sprayu GlissKur żółta, na wilgotne włosy

Oleje:
Na skalp Hennara
Na długość BD + Hennara
Na długość olej z awokado (użyłam 2x)

Wewnętrznie
Tran codziennie od miesiąca
Siemię lniane codziennie od ok 2 tyg.
Skrzypokrzywa od 2 tyg.

Wcierki
Maska drożdżowa Babuszki Agaffi
Jantar
Kuracja Joanna Rzepa
Kozieradka od kilku dni

Przykładowy dzień tygodnia
Wcierka Jantar
Olej Hennara
Maska drożdżowa
BD na długość
Mycie łagodnym szamponem
Maska na kilka minut Dolce Anti
Odżywka b/s Joanna
Odżywka w sprayu GlissKur
Serum silikonowe
Włosy wysychają naturalnie

weekend
Olejowanie BD, na skalp Hennara
Mycie łagodnym szamponem
Maska na minimum pół godziny, pod czepek
Odżywka b/s Joanna
Serum silikonowe
Suszenie letnim nawiewem suszarki (suszę tylko w soboty i niedziele)


 Kilka dni temu podcięłam końcówki ok. 1cm.




niestety nie mam zdjęcia z ostatniej aktualizacji z ujęciem włosów od tyłu, ale wrzucam to, dla porównania chociażby koloru.




                                                                                     pozdrawiam :*
                                                                                         Eulallia

5 komentarzy:

  1. Pracowity miesiąc jestem na prawdę pod wrazniem :) przepiękne masz włoski na tym ostatnim zdjęciu !!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :)
      Bardzo pracowity, czasem już sobie myślę, że za dużo tego wszystkiego, ale włosy mają się dobrze więc służy im taki zestaw.

      Usuń
  2. Rozumiem Cię w kwestii zapuszczania naturalnych. Też miałam już z 5 cm odrostu jak nie więcej i jedno przejście koło stoiska z farbami wszystko popsuło. Na chwilę obecną mam wrażenie że nie uda mi się nie farbować włosów przez dłuższy czas. A tak poza tym ładne włosy. Wyglądają na zdrowe i lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) jeśli nie uda mi się wytrzymać w postanowieniu to przecież nie koniec świata, włosy farbowane mogą też pięknie wyglądać

      Usuń
    2. Dokładnie :D poza tym jesteś młodą osobą i można poszaleć z kolorem naturalne zawsze zdążysz zapuścić

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)