niedziela, 9 listopada 2014

Jaki wpływ na włosy i cały organizm ma tran?

Tran to doskonały, naturalny suplement, dzięki któremu dostarczamy do organizmu cenne tłuszcze i witaminy – powinniśmy więc wszyscy po niego sięgać.
  • Suplement diety dostarczający witamin A i D naturalnego pochodzenia.
  • Ułatwia wapnienie kości.
  • Wzmacnia system nerwowy.
  • Pozytywnie wpływa na wzrok (dzięki witaminie A).
  • Działa ochronnie na skórę (dzięki witaminie A).
  • Poprawia stan błony śluzowej wewnętrznej i zewnętrznej.
  • Pozytywnie wpływa na enzymy wątrobowe.
  • Uczestniczy w produkcji progesteronu (witamina A).
  • Ułatwia przyswajanie wapnia i fosforu (witamina D). 



Tran dostarcza nienasyconych kwasów tłuszczowych w dużych ilościach oraz wspomnianych witamin A i D, które wspomagają wzrost oraz odżywiają włosy, skórę i paznokcie. Ze względu na swoje niezaprzeczalne wartości, tran jest bardzo dobrym suplementem diety, szczególnie dla dzieci i kobiet po menopauzie. Kiedyś podawano go w formie nieprzetworzonej, płynnej, o nieprzyjemnym zapachu i smaku, co skutecznie zniechęcało do jego przyjmowania. Obecnie tran dostępny jest w kapsułkach, dlatego nie ma już wymówek przed jego zażywaniem.
                                                                                                                         źródło informacji

5 komentarzy:

  1. Długo myslałam nad zakupem tranu i własnie mnie przekonałaś :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się :) ja tran łykam od miesiąca i teraz kusi mnie taki do picia w butelce.

      Usuń
  2. Jako dziecko łykałam tran codziennie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również, dlatego teraz lubię jego smak :)

      Usuń
  3. a ja jakos nie mogę się do niego przekonac ;/

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)