poniedziałek, 10 listopada 2014

NDW- Zabieg laminowania, diamentowy połysk Marion




   Jakiś czas temu kupiłam saszetkę Marion zabieg laminowania i całkiem o niej zapomniałam. Dzisiaj jest odpowiedni moment, by przekonać się jak zadziała na moje włosy.

   Umyłam włosy i na osuszone ręcznikiem, nałożyłam zawartość jednej saszetki. Użyłam czepka dołączonego do opakowania i podgrzałam wszystko suszarką.
Po ok. 20 min spłukałam, lekko wilgotne zabezpieczyłam serum silikonowym i wysuszyłam włosy letnim nawiewem, przeczesując od czasu do czasu TT.



z efektu jestem zadowolona, włosy pięknie pachną, są miękkie, sypkie, gładkie i lejące.

16 komentarzy:

  1. Próbowałam tylko laminowania zelatyną ale efekt był beznadziejny... Ale widze ze u Ciebie dobrze sie spisało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Laminowanie domowe żelatyną też się spisuje, ale nie chce mi się z tym babrać jak mam gotowy i pachnący ze sklepu :)

      Usuń
  2. Miałam obie wersje laminowania z Marion, ale jak dla mnie niebieska jest lepsza :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też miałam niebieską wersję i byłam zadowolona

      Usuń
  3. Ale są ładnie równe włosy! :)
    Ja mam niebieską wersję Mariona, ale jeszcze nie próbowałam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) Niebieska wersja też fajna

      Usuń
  4. Ja laminowałam ostatnio żelatyną, choć na ten zabieg również mam ochotę :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Od czasu do czasu można sobie pozwolić na gotowca ze sklepu :)

      Usuń
  5. Zakupiony czeka na użycie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Super gładkie i lśniące włosy.
    Ja próbowałam tego niebieskiego laminowania i niestety nie byłam zadowolona z efektu.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że się nie sprawdził, może wersja fioletowa spisze się lepiej

      Usuń
  7. Ooo jakie ładne ! Masz na prawdę piękne włosy, może się skuszę na te laminowanie, domowymi sposobami mi nie wychodzi, zawsze są przesuszone :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Domowe laminowanie jest zdecydowanie mocniejsze, jeśli włosom brakuje protein to będą wyglądać wspaniale. Trzymam kciuki za udane laminowanie bez przesuszenia. :)

      Usuń
  8. O mamo jakie piękne włosy! Będą cudowne gdy podrosną jeszcze trochę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko im się nie chce rosnąć za bardzo:/

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)