poniedziałek, 24 listopada 2014

NDW- maska Dolce Anti-Age


 Dzisiaj krótko i na temat.

  • Rano użyłam wcierki z kozieradki
  • Naolejowałam włosy olejem z awokado
  • Umyłam szamponem z sls
  • Nałożyłam na 30 minut maskę Dolce Anti-Age z pantenolem
  • Zabezpieczyłam końce serum silikonowym
  • wysuszyłam włosy suszarką z ciepłym nawiewem


Maska Dolce Anti-Age jest moim ulubieńcem zaraz po Biovaxach. Ma specyficzny zapach, który bardzo mi się podoba, jednak nie jestem w stanie do niczego go porównać.
Polecam ją osobom z włosami suchymi, zniszczonymi i ze skłonnością do plątania.
Jest bardzo wydajna. Koszt to ok.28zł za litr.


9 komentarzy:

  1. ja niestety mam włosy przetłuszczające i to chyba produkt nie dla mnie:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moje włosy też się przetłuszczają, ale myję je codziennie. Natomiast nie zauważyłam żeby maska wpływała na szybsze przetłuszczanie, wręcz przeciwnie, dodaje objętości. :)

      Usuń
    2. O to będzie dobra też dla mnie. Uhuuł. ;)

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Polecam, są też w mniejszych opakowaniach, :)

      Usuń
  3. Gdzie dostanę tę maskę, bo w żadnej drogerii raczej nie widziałam? Śliczne włoski :]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sklepy fryzjerskie, internet.
      Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. O, przydałaby mi się ta maska :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)