wtorek, 30 grudnia 2014

2 miesiące bez farbowania



To już drugi miesiąc zapuszczania naturalek :)
Odrost ma prawie 4 cm.
   W czasie świąt nie dbałam specjalnie o odżywienie włosów i skóry głowy. Nie wcierałam nic w skalp, nie olejowałam, a myłam je zazwyczaj szamponem z sls i dla lepszego rozczesania nakładałam odżywkę na kilka minut. Włosy mimo tak ubogiej pielęgnacji prezentowały się bardzo ładnie i nie miałam z nimi żadnego problemu.





Odrost nie przeszkadza mi wcale. Gdy włosy są świeże nie widać tak bardzo granicy między dwoma kolorami.
   Po tygodniu przerwy, znowu wracam do wcierki kawowej, która tak przyspiesza mi porost.

mój przepis na domową wcierkę kawową:

3 łyżeczki kawy parzę w 3/4 szklanki wody.Przecedzam przez szmatkę z fusów i napar przelewam do buteleczki z dziubkiem. Wcieram codziennie, a nową kawę robię co 5 dni. Buteleczkę z wcierką trzymam w lodówce. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)