środa, 3 grudnia 2014

Avon tonik do twarzy woda źródlana i glistnik Naturals Herbal


Tonik na bazie naturalnych składników, glistnika i wody źródlanej, zmiękcza i oczyszcza skórę. Benefity: • usuwa makijaż • tonizuje i zmiękcza skórę • odświeża Jak działa: Glistnik poprawia jakość skóry, a woda źródlana koi i odświeża. Tonik skutecznie usuwa pozostałości makijażu i kosmetyków oczyszczających. Jak stosować: Nasącz płatek kosmetyczny tonikiem i delikatnie rozprowadź po twarzy. 

100ml/ok.7zł

 Kosmetyk przeznaczony jest do cery w każdym wieku. Zapach jest ładny i delikatny. Tonik na pewno moją twarz oczyszczał z pozostałości po kosmetykach i dało się poczuć delikatne odświeżenie, ale bez rewelacji. Cera po użyciu nie lepiła się i nie błyszczała, ale czasem czułam po nim przyjemne mrowienie. Jeśli chodzi o konsystencję to nie jest to typowo wodnista struktura jak w przypadku większości toników. Mi przypominała trochę glutek lniany, rozrobiony w większej ilości wody. Kosmetyk nie jest wydajny, płatek kosmetyczny wchłania większość toniku, dlatego te 100ml wystarczyło mi na ok. 2 tygodnie codziennego stosowania.  
Nie skuszę się więcej na ten produkt 

4 komentarze:

  1. Hej :) z uwagi na Twoje blogowe poczynania, które pilnie śledzę oraz w związku z zabawą Liebster Blog Award nominowałam Cię do wzięcia w niej udziału ;) więcej informacji znajdziesz u mnie :) http://szmaragdowy-deszcz.blogspot.com/2014/12/liebster-blog-award.html

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) jeśli znajdę chwilę wolnego czasu na pewno wezmę udział w zabawie.

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. Składy niektórych kosmetyków są fatalne, ale jeśli chodzi o kolorówkę to nie narzekam. :)

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)