poniedziałek, 22 grudnia 2014

Niedziela Dla Włosów- laminowanie Marion


   Dzisiaj postanowiłam użyć drugiej saszetki do zabiegu laminowania włosów firmy Marion. Włosy umyłam prostym szamponem z sls i nałożyłam preparat laminujący pod czepek na około 45 minut. 



Spłukałam i delikatnie odcisnęłam nadmiar wody z włosów w ręcznik.
Na wilgotne końcówki nałożyłam krem regenerujący Montibel-lo total repair.

 jego skład:

Cyclopentasiloxane, Aqua, Dimethiconol, Propylene Glycol, Laureth-9, Alaria Esculenta Extract, Butylene Glycol, Butylphenyl Methylopropional, Carbocysteine, Diazolidinyl Urea, DMDM Hydantoin, Hydrolyzed Wheat Protein, Hydroxycitronellal, Hydroxyethylcellulose, Hydroxyisohexyl 3-Cyclohexene Carboxaldehyde, Iodopropynyl Butylcarbamate, Laurdimonium, Hydroxypropyl Hydrolyzed Wheat Protein, Linalool, Methicone, Panthenol, Parfum, Phenethyl Benzoate, Polyquaternium-10, Polyquaternium-37, PPG-3 Myristyl Ether, Silicone Quaternium-22.
   Włosy wysuszyłam letnim nawiewem i rozczesałam TT.

Krem na końcówki bardzo przypadł mi do gustu. Rozważam kupno produktu pełnowymiarowego, gdyż posiadam tylko próbkę, która ma 10 ml, ale wystarczyła mi na 6 aplikacji po myciu.




                                                            pozdrawiam
                                                             Eulallia :*


5 komentarzy:

  1. błyszczące i wygładzone :) przydałoby się to moim !

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym zdjęciu trochę przypominają mi moje włosy, tylko w krótszej wersji ;) Nie jestem fanką cięcia na prosto, oczami wyobraźni widzę Twoje włosy obcięte w delikatne U :p Widać ze Twoje włosy są zdrowe, nic tylko zapuszczac ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapuszczę jeszcze trochę i może skuszę się na takie cięcie. Pozdrawiam. :)

      Usuń
  3. Ale piękne i kolor świetny :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)