wtorek, 30 grudnia 2014

Kremowanie włosów- jak działa u mnie



 O kremowaniu włosów można przeczytać na wielu blogach włosomaniaczek. Do tej pory nie pisałam o tym na blogu, bo nie jest to moja ulubiona metoda pielęgnacji i sięgam po nią sporadycznie.

W swoim asortymencie posiadam trzy kremy, które nadają się do tego zabiegu.
Isana krem do rąk z mocznikiem
Isana krem do rąk z oliwą z oliwek
oraz masło do ciała Isana kakaowe, którego użyłam dzisiaj.

Na suche włosy nałożyłam odpowiednią ilość kosmetyku i trzymałam go na włosach ok. 3 godziny. Po tym czasie umyłam włosy szamponem rumiankowym z sls i na 30 minut nałożyłam maseczkę Dolce Placenta. Włosy wysuszyłam suszarką z letnim nawiewem.

Z racji tego, że miałam obok siebie narzeczonego, zaryzykowałam i podałam mu nożyczki. Po cięciu widać, że nożyczki fryzjerskie pierwszy raz trzymał w dłoni. W sumie, zamiast jednego centymetra- poszło około 2. Może na zdjęciu tego aż tak bardzo nie widać, ale włosy nie są obcięte zbyt równo. :D Nie przejmuję się jednak tymi niedogodnościami i mam nadzieję, że z każdym cięciem będzie nabierał wprawy i pozostanie moim osobistym fryzjerem :)


Wracając do zabiegu kremowania, efekty zadowalają mnie tak samo jak przy olejowaniu. Najlepsze jednak efekty osiągam stosując krem z mocznikiem. Włosy są bardziej dociążone i przez to trochę tracą na objętości, ale nadal pozostają gładkie i miękkie.


                                                                                                             pozdrawiam
                                                                                                                        Eulallia


3 komentarze:

  1. Bardzo ładny blask :) a w narzeczonym widzę smykałkę do fryzjerstwa :) jest na prawdę równo ! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, ;) będziemy ćwiczyć mimo wszystko:)

      Usuń
  2. Witaj, zostałaś nominowana przeze mnie do tagu Liebster Blog Award :-) Pytania znajdziesz u mnie na blogu http://wlosowapsychologia.blogspot.com/2014/12/witajcie-po-dugiej-nieobecnosci.html i będzie mi bardzo miło, jeśli na nie odpowiesz :-)
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)