niedziela, 14 grudnia 2014

NDW- maska aloesowa NaturVital




W skalp wtarłam domową wcierkę kawową
Po kilku godzinach
umyłam włosy szamponem z SLS
Do maski dodałam łyżeczkę oliwy z oliwek i taką mieszankę nałożyłam na wilgotne włosy
Po upływie 35 minut wszystko dokładnie spłukałam
Nałożyłam odrobinę odżywki b/s Joanna z makiem i bawełną
Zabezpieczyłam końce serum silikonowym
Wysuszyłam włosy suszarką z ciepłym nawiewem

   Maska trochę puszy mi włosy przez aloes umieszczony wysoko w składzie, ale całość ogólnie jest bardzo miękka i przyjemna w dotyku. 
Bardzo nie podoba mi się zapach maski i to, że włosy po wysuszeniu śmierdzą świeżo zerwanym zielskiem z rowu.
Cieszy mnie to, że włosy ruszyły wreszcie z przyrostem. Wcierka z kawy spisuje się doskonale. Nie oszczędzam jej przy nakładaniu dlatego część scieka na długość . Włosy trochę się przyciemniły, ale nie jest to dla mnie problemem- najważniejsze, że działa. 



10 komentarzy:

  1. nigdy nie stosowałam wcierki kawowej, włosy wyglądają pięknie:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :) warto spróbować- to chyba najtańsza wcierka jaką stosowałam :D

      Usuń
  2. A co to za czarodziejska wcierka kawowa? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dwie kopiate łyżeczki mielonej kawy zalewam 3/4 szklanki wrzątku, gdy ostygnie przecedzam z fusów i przelewam do buteleczki z dziubkiem. Wcieram codziennie, po niej włosy wreszcie zaczęły szybciej rosnąć :)

      Usuń
    2. Ooo super! Na pewno przetestuję, bo niestety wszystkie wcierki czy te drogeryjne czy te apteczne podrażniają mój skalp ;(

      Usuń
    3. Mam nadzieję, że dobrze się sprawdzi i nie powinna podrażniać.

      Usuń
  3. Ja uwielbiam działani kawy na włosach wcierki nie próbowałam ale płukanka kawowa to dla mnie strzał w dziesiątke. A Twoje włosy prezentują się bardzo ładnie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi jakoś dziwnie kawa usztywnia włosy, ale jako wcierka jest super. Dziękuję i pozdrawiam. :)

      Usuń
  4. dla mnie zapach też jest ważny, dlatego chyba odpada

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiedząc wcześniej o zapachu pewnie bym jej nie kupiła

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)