sobota, 20 grudnia 2014

Podsumowanie akcji zapuszczania u Eter



   Chętnie zgłosiłam się do akcji organizowanej przez Eter. Po jakimś czasie stwierdziłam, że pozbędę się suchych, wcześniej rozjaśnionych włosów, które odrosły. Zniszczone końce kruszyły się i przez to nie widziałam żadnego przyrostu.
   Po cięciu zobaczyłam, że włosy jednak rosną, a ich stan i końcówki wyglądają na zdrowsze.
Codziennie lądowało coś na skalp: Jantar, Joanna Rzepa, Maska drożdżowa babuszki agafii, daktarin, olejek Heenara i wreszcie coś, co rzeczywiście przyspieszyło wzrost włosów- domowa wcierka kawowa. Żałuję wszystkich wydanych monet na sklepowe przyspieszacze, które się nie sprawdziły.
Wewnętrznie piłam przez miesiąc tran, a przez dwa siemie lniane.
Po zmierzeniu włosów stwierdzam, że w ciągu czterech miesięcy urosły 5,5cm.

zaznaczone linie na zdjęciach to długość włosów po skróceniu widoczna na środkowej fotografii.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)