sobota, 10 stycznia 2015

Aktualizacja włosów 15




grudzień-styczeń

  
W styczniu poszło jakieś 2cm końcówek, które obciął mi mój TŻ; jak teraz patrzę to jeszcze 1 odejdzie na wyrównanie :P
Pielęgnacja wyglądała tak samo jak w poprzednich miesiącach: myłam je głównie szamponami z sls,
Po każdym myciu odżywka lub maska na 2 min.
2-3 razy w tygodniu maska pod czepek na minimum 30 minut.
W weekendy suszyłam je suszarką, natomiast na tygodniu wysychały same.
Olejowałam 1 raz w tygodniu, czasem do maski dodawałam łyżkę oleju.
Po kazdym myciu zabezpieczałam końce serum silikonowym.
Czesałam TT



Od dzisiaj biorę się za systematyczne olejowanie i wcieranie domowej wcierki kawowej.


 pozdrawiam
Eulallia

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)