środa, 7 stycznia 2015

Avon- szminka ultra lip bling Wild Ginger



Szminka z samoodnawiającymi się pigmentami, nadaje zjawiskowy, głęboki kolor i ożywia usta. Szminkę możemy dostać już za 14zł .



Zawsze chciałam nosić czerwone usta, lecz nigdy nie umiałam dobrać koloru, który byłby dla mnie odpowiedni. Zawsze wybierałam pomadki i błyszczyki, ale ostatnio postanowiłam zamówić sobie szminkę. Przeglądając katalog zainteresowała mnie oferta szminek Ultra Colour i spośród czterech nowych odcieni, wybrałam kolor  Wild Ginger. Odcień dobrałam do mojego typu urody i z niecierpliwością czekałam na paczkę.  

Od pierwszego wejrzenia zakochałam się w opakowaniu, które wygląda bardzo luksusowo i posiada błyszczący detal w kształcie diamentu. 
Zdjęcie w katalogu oddaje ten sam kolor jak w rzeczywistości.
Zapach ma śliczny, brzoskwiniowy.
Bardzo dobrze rozprowadza się na ustach, po jednym pociągnięciu już daje zadowalający efekt.
Szminka ma odpowiednią konsystencję. Nie wykrzywia się podczas stosowania.
Posiada mnustwo kolorowych brokatowych drobinek.
Trzyma się jak na mnie dość długo.
Zjada się/schodzi równomiernie z ust.
Nie wysusza ust, nie podkreśla skórek-powiedziałabym, że nawilża i odżywia.
Wydajna i tania.
Daje efekt pełnych, połyskujących ust.
Dzięki tej szmince pokochałam czerwone usta i myślę, że moja kosmetyczka powiększy się o inne odcienie.


 


3 komentarze:

  1. O takim kolorze marzyłam z kolorowym brokatem. W jakiej cenie są teraz te szminki?

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)