niedziela, 25 stycznia 2015

NDW- Maska Alterra granat

Dzisiejsza niedziela dla włosów była prosta i udana mimo zastosowania minimalizmu.
   Tydzień temu pierwszy raz stosowałam metodę NO SHAMPOO i efekty pokazałam w NDW. Włosy wyglądały bardzo fajnie i byłam zadowolona, ale problem pojawił się na drugi dzień po myciu. Edytowałam post i wrzuciłam zdjęcia. KLIK    Metoda okazała się nie dla mnie.
   
 Tej niedzieli umyłam włosy prostym szamponem Iroise z wyciągiem gruszki i lipy, zawierającym sls. Maskę zostawiłam na 30 minut pod czepkiem i spłukałam. Końce zabezpieczyłam serum silikonowym z dodatkiem kilku kropel olejku BD dla dzieci, wysuszyłam włosy suszarką letnim nawiewem.






8 komentarzy:

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)