niedziela, 11 stycznia 2015

NDW-maska romantic z jedwabiem

 

   Niedzielę dla włosów rozpoczęłam od zwilżenia całych włosów wodą, potem nałożyłam olej Hennara i wtarłam w skórę głowy wcierkę kawową. Po około dwóch godzinach umyłam włosy szamponem Iroise z wyciągiem lipy i gruszki. Maskę Romantic trzymałam 30 minut pod czepkiem i po tym czasie wszystko dokładnie spłukałam. Końcówki zabezpieczyłam serum silikonowym i wysuszyłam suszarką z letnim nawiewem.








Włosy po tych zabiegach są miękkie, puszyste, ale jednak nie są takie jak być powinny.Wszystkie moje bejbiki sterczą do góry jakby były naelektryzowane. Maskę kupiłam nie dawno i było to pierwsze podejście do niej. Będę ją stosować z różnymi olejami- i bez; w różnych konfiguracjach, może znajdę sposób
w którym będzie sprawdzała się lepiej.





                                                                       pozdrawiam
Eulallia :*


5 komentarzy:

  1. Włosy masz jak zawsze piękne ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz bardzo ładne włosy. Faktycznie bejbiki trochę latają ale to wcale nie odejmuje im uroku :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)