środa, 25 lutego 2015

Dlaczego zapuszczam naturalne włosy? Jak przetrwać?


1. Moje włosy są cienkie i delikatne- wszelkie ingerencje farby/rozjaśniacze bardzo łatwo je niszczą.

2. Lubię średni popielaty blond, który latem nabiera srebrzysto-piaskowego odcienia.

3. Nie grożą mi w tym wieku siwe włosy.

4. Kolejnym argumentem jest ilość zaoszczędzonych monet na farbie. Farbując odrost co 1,5 miesiąca farbą za 15 zł roczny koszt wyniesie ok 120 zł.  (Wolę te pieniądze wydać na maski lub zabieg regeneracyjny w salonie fryzjerskim)

5. Naturalne włosy pasują do karnacji, a jeśli o niedbamy są w idealnym stanie.

6. Farbowane włosy szybko nabierają żółtego odcienia, który musimy niwelować przesuszającymi włosy szamponami.

7. Na pewno wykonam zatarcie granicy odrostu drobnymi pasemkami. Tego typu farbowanie wykonam, gdy odrost przekroczy 15 cm.

8. Będę nosić opaski, które odwrócą uwagę od odrostu.

9. Dobrym sposobem jest znalezienie zdjęć z okresu, gdzie włosy były naturalne. Na komputerze warto zrobić sobie folder z inspiracjami i wrzucać do niego zdjęcia włosów z podobnym odrostem jaki posiadamy.



10. Wiem, że dam radę. Schodząc z platyny zapuściłam  naturalki do brody. Coś mi odbiło i na ciężko wyhodowane włosy położyłam brąz. Wykonałam kąpiel rozjaśniającą i wpadłam to samo g...o. Teraz pozostaje mi uzbroić się w cierpliwość i zaakceptować odrost. Warto sobie uświadomić, ze nikt nie podchodzi do nas tak krytycznie jak my sami.


6 komentarzy:

  1. U mnie zazwyczaj do jakiegoś czasu ma miejsce zapuszczanie naturalek, ponieważ odrost nie jest mocno widoczny no i... jestem dość leniwa w kwestii farbowania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam nadzieje, ze tym razem Ci sie uda i tego Ci zycze :) Masz bardzo ladny kolor :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie mogę sie przekonać do swojego naturalnego, oczywiście nie wykluczam że kiedyś do niego wrócę, ale ja na razie wolę siebie w blondzie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Powodzenia w zapuszczaniu:)
    Ja schodziłam z czerni, gdy zapuszczałam naturalne. Bałam się trochę odrostu, ale okazało się, że czerń się fajnie wypłukała i odrostu prawie nie było :)

    OdpowiedzUsuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)