niedziela, 22 lutego 2015

Niedziela Dla Włosów -Olej Amla+Biovax


 


Dzień zaczęłam od naolejowania włosów Amlą ( po pierwszym użyciu widać że odżywia włosy, nadaje im miękkość i blask).
Przed myciem na 30 minut wtarłam ampułkę ''Joanna z apteczki babuni''.
Umyłam włosy szamponem Pantene do włosów normalnych i na 20 minut pod czepek nałożyłam maskę Biovax z olejami.
 Końce zabezpieczyłam serum Syoss i wysuszyłam włosy suszarką. 

(na dworze dopiero zaczął zapadać zmierzch, ale zdjęcia wyszły jakby były robione w nocy)


  Włosy są miękkie i gładkie. Niestety odrost staje się coraz bardziej widoczny i nie wiem czy uda mi się zapuszczenie naturalek bez zatarcia granicy. Chyba zdecyduję się na pasemka, które trochę zatuszują kontrast między moim popielatym, a uzyskanym przez rozjaśnianie kolorem.


pozdrawiam 
Eulallia :*

10 komentarzy:

  1. Słyszałam o tym biovaxie że na prawdę dobry ale teraz jeszcze to widzę ! Twoje włosy wyglądają świetnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ladnie wyszlo i jak wloski fajnie pofalowaly :) Z odrostem faktycznie moze byc ciezko.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie odrost na zdjęciach wychodzi inaczej niż w rzeczywistości. Normalnie nie widać takiego kontrastu.

      Usuń
  3. Bardzo pięknie Ci błyszczą. Ja też używałam niedawno maski Biovax z olejami :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moją ulubioną maską biovax jednak pozostaje ta do włosów zniszczonych

      Usuń
  4. Masz śliczny ten obecny kolor taki miodowy blond, piękny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też bardzo podoba mi się obecny kolor. Jest on uzyskany kąpielą rozjaśniającą, bo wcześniej pofarbowałam włosy na brąz i był dla mnie za ciemny. Aby utrzymać kolor obecny musiałabym co miesiąc farbować, a po takich zabiegach moje cienkie włosy robią się suche i strasznie się puszą, dlatego wolę zapuścić naturalki. :)

      Usuń
  5. Amla zawsze sprawiała, że moje włosy się mocniej błyszczały :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szkoda że dopiero teraz skusiłam się na amlę

      Usuń

Hej! Każdy komentarz sprawia mi wielką radość . Reklama jest zbędna, ponieważ odwiedzam wszystkich komentujących i obserwujących. :)